1 hét a Marathonig (1 week till Marathon)

Közeleg a Marathon és zajlik a készülődésem a 30km-es távra. Már csak egy hét van hátra, addig is keményen kell edzeni. Már sorozatban a 3. futásom volt esőben és 8 fokos sötétben. Lehangoló tud lenni és nem is a legjobb, de nincs mese, edzeni kell! Ha esik akkor is ki kell menni edzeni, mert minden nap esni fog. És ha a Marathonon is fog esni, akkor is le kell futni. Időmmel is elégedett vagyok (most futottam 15km-t, 70perc alatt, 180m-es szintkülönbséggel), de nagyon izgulok, mert még nem futottam 17km-nél hosszabb távot. Szurkoljatok! :) The Marathon is getting closer and my training is in progress for the 30km. Only a week's left until I must train hard. It was the 3rd training in a row when I had to run in rain, 8°C and darkness. It can be very depressing sometimes but there is no excuse, I must train. If it's raining, I must go and run 'cos either way it's going to rain every day. And if it rains on the Marathon you still have to run. I'm satisfied with my time (just made 15km in 70min, with 180m elevation change) but I'm a bit nervous because I've never run more than 17km. Please support me! :)

További blogbejegyzéseim

Élménybeszámoló English Version see below

Már két hete, hogy visszaértünk Nepálból. A pár hetes pihenő után elég sok tennivalóm akadt, így végül most sikerül megírnom a kisebb élménybeszámolót és köszönő üzenetet mindenkinek! Tehát megcsináltuk! 15 nap alatt végigmentünk az Annapurna Circuit-on, érintve a világ legmagasabb "átjáróját" az Thorang-La Pass-t, ami 5416 méter magas és felmentünk a 4130 méter magasban lévő Annapurna alaptáborba is! Na jó, annyi "csalás" volt az úton, hogy Muktinath-tól Tatopani-ig dzsippel(kb. 6-7 óra volt), utána pedig busszal utaztunk, de körbejártuk az egész területet! Gyönyörű helyeken ...

Megcsináltuk! (We did it!)

Örömmel jelentem, hogy november 7-én, 12:35-kor elértük a Thorong-La Pass-t, evvel feljutva 5416m-re. Továbbá 12-én, feljutottunk az Annapurna Alaptáborba is, 4130m-re. Nagyon szép, 15 napon keresztül tartó hegyi túrázásban volt részünk, összesen 202km-t gyalogoltunk, és többszöri hegyeket másztunk meg. Végig szép, napos időnk volt, és kisebb náthát leszámítva, eseménymentesen zajlott minden napunk. Tegnap előtt haza is értünk ázsiai utunkról egy hosszú, 40 órás út után. KÖSZÖNJÜK, hogy támogattatok és velünk voltatok lélekben és nyomon követtétek utunkat! :)   I'm ...

Bepakolva?! Already packed?!

És eljött az utolsó blogom ideje is, na jó, csak az Annapurna Circuit előtti utolsó blogom! :) Igen, és készen állok, be vagyok pakolva, tegnap este minden benne volt a túratáskámba, ami szükséges és bepakoltam Londonba is, mert előtte két napot ott fogok tölteni. Sajnos a hétvégén a #StormBrian miatt itt Írországban eléggé szeles, viharos esős idő volt, tehát amit terveztem túra szombatra sajnos elmaradt! Valószínűleg csak a jövő évben(tavasszal) megyek arrafelé, de talán nem is baj. Azért az edzőterembe lementem edzeni, ami mostanában abból áll, hogy a futógépen az ún. "Rolling ...