Annapurna bátrai

Annapurna körút / teljesítménytúra

Novemberben három hétre meghódítjuk Nepált és a Himalájákat. Célunk az Annapurna körút teljesítése, egy kb. 230km-es túraút ami keresztül megy az 5416m-es Thorung La hágón. Számos 6000-8000-es csúcs körül kanyarog az út, völgyeken, folyókon és hegyeken át. Az utazást magunk szervezzük és kis nemzetközi csapatunkkal kívánunk nekivágni a magashegyi gyalogútnak, megismerve a nepáli kultúrát. Utunkat szeretnénk egy jótékony ügyhöz kapcsolni és ezzel a Bátor Tábor Alapítványt támogatni.
A túrára való felkészülés részeként tervbe vettünk egy őszi maratont és félmaratont is.
Kövess minket utunk teljesítésében és fogadj örökbe pár kilométert a túránkból.  Támogass bátran célunk elérésében!
Klári és Péter

Adománygyűjtési cél:

200 000 HUF

Adományodat daganatos és krónikus beteg gyerekek élményterápiás táboroztatására fordítjuk. Felajánlásodat online fizetéssel, banki átutalással vagy postai csekk igénylésével is megteheted. Kattints ide!

• Eddig gyűjtött: 125 900 HUF
Támogass!

Hírfolyam szűrése:

• nov 20

- támogatja Annapurna bátrai kampányát

• Megcsináltuk! (We did it!)

Örömmel jelentem, hogy november 7-én, 12:35-kor elértük a Thorong-La Pass-t, evvel feljutva 5416m-re. Továbbá 12-én, feljutottunk az Annapurna Alaptáborba is, 4130m-re. Nagyon szép, 15 napon keresztül tartó hegyi túrázásban volt részünk, összesen 202km-t gyalogoltunk, és többszöri hegyeket másztunk meg. Végig szép, napos időnk volt, és kisebb náthát leszámítva, eseménymentesen zajlott minden napunk. Tegnap előtt haza […]

• okt 23
  • Bepakolva?! Already packed?!

És eljött az utolsó blogom ideje is, na jó, csak az Annapurna Circuit előtti utolsó blogom! 🙂 Igen, és készen állok, be vagyok pakolva, tegnap este minden benne volt a túratáskámba, ami szükséges és bepakoltam Londonba is, mert előtte két napot ott fogok tölteni. Sajnos a hétvégén a #StormBrian miatt itt Írországban eléggé szeles, viharos esős […]

1491554233149155423315
  • okt 22
  • GD

Gábor Dénes

5 000 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

• okt 21
  • Első 30km-em (My first 30km)

30KM SPAR Marathon 30.0 km 02:33:01 2794 kCal

Ez a blog most egy élménybeszámoló és köszönetnyilvánítás mindazoknak akik támogattak eddig, ezen túl is és szurkoltak végig futásom alatt, vagy bármilyen formában mellettem állnak. Múlt vasárnap sikeresen telesítettem 30km-es futásomat a SPAR Marathonon, 2:33-as idővel, 83.-ként értem célba, az ebben a kategóriában futók közül, aminek nagyon örülök. Mindehhez persze hozzá tartozik egy nagyon nagy köszönet az […]

Run_30km
  • okt 17

10 euróval támogatja Annapurna bátrai kampányát

Várjuk a szebbnél szebb fotókat! Hajrá-hajrá! :)
  • KS

Karaszi Sára

• okt 16
  • Írország legmagasabb pontján…The highest point in Ireland

Múlthéten ígértem, hogy lesz egy újabb beszámolóm és képeket is töltök fel. Már csak kicsivel több mint egy hét van az Annapurna túráig. Már nagyon várom, nagyon izgatott vagyok! Már mindent megvettem, felszerelkeztem és úgy érzem a felkészüléssel is elég jól állok! 🙂 Még soha nem estem el ennyiszer túrázás közben mint az elmúlt szombaton. […]

• okt 10
  • Írországi felkészülés English version see below

Már csak 3 hét és utazunk a Himalájára! Már nagyon várom! Az utóbbi időben csak az edzőteremben edzettem magam, sétáltam, futottam, különböző órákon vettem részt, úsztam, stb. Az indulás előtti utolsó hetekre viszont beterveztem az írországi magasabb hegyek megmászását. Még mindig izomlázam van a tegnapi túrától. A múlthéten megterveztem az elkövetkezendő hétvégéimet amíg nem megyek […]

• okt 07
  • 1 hét a Marathonig (1 week till Marathon)

Péter edzés 15.0 km 01:10:05 1067 kCal

Közeleg a Marathon és zajlik a készülődésem a 30km-es távra. Már csak egy hét van hátra, addig is keményen kell edzeni. Már sorozatban a 3. futásom volt esőben és 8 fokos sötétben. Lehangoló tud lenni és nem is a legjobb, de nincs mese, edzeni kell! Ha esik akkor is ki kell menni edzeni, mert minden […]

• Sze 13
  • KG

Kovacs Gabriella

• Sze 12
  • Egy átlagos edzés (Usual training)

Péter futás 15.0 km 01:20:00 1218 kCal

Kedves olvasók és támogatóink! (English below) Egyre jobban közeleg a nepáli utunk és evvel együtt az edzések is keményebbek. Szeretném megosztani veletek, egy átlagos hétvégi futásomat. Egy 15,5 km-es szakaszon futottam most, amit sikerült egy közepes tempóban 80perc alatt teljesítenem. Hétvégente mindig a hosszú futásé a terep, szerdánként tájfutó-edzésen erősítés, és még falmászás is a […]

10.09_run
  • Sze 03
  • DZ

Demeter Zoltán

7 000 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

Powodzenia! :) Zoli és Dorota
  • Warsaw Business Run

Warsaw Business Run 4.0 km 00:15:45 288 kCal

Czesc mindenkinek! 🙂 (English below) Most a megszokottól eltérően én blogolok. Ma voltam a varsói business run-on, mert megkért az egyik cég csapata, hogy fussak velük az 5 fős váltóban. 4,2km-t kellett futni fejenként, és 14. lett csapatunk a több mint 800 csapat közül. Egyéni időm 15:45 volt, amin még kicsit javíthattam volna, de esőben […]

20170903_132350
  • aug 15
  • Tátra és a többi Tatra Mountains and everything

A legutóbbi blogomban leírtam, hogy elutazom Lengyelországba, meglátogatni Pétert Varsóban és együtt megmásszuk a hegyeket a Tátrában. Szerda reggel érkeztem meg Varsóba, ahol kicsit otthoninak éreztem magamat. Már az első nap 12 kilométert sétáltunk a városban, és a másik napot is így töltöttük szintén hasonló távval. Szerencsére mindent megnéztünk, mit lehetett a városban, a központot, […]

• aug 10
  • HP

Havasi Péter

3 500 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

• Júl 24
  • A felkészülés elkezdődött English version see below

A legutóbbi blogposztom óta elég sok minden történt. A poszt utáni napon ellátogattam a Wicklow-hegység Nemzeti Parkba, a Glendalough lake-hez egy barátnőmmel. A túrabakancsom mindig a kocsim csomagtartójában van, így rögtön fel is kaptam és nekiláttunk a túrának. Ezen a helyen két nagyobb tó is elhelyezkedik, ha pedig továbbmegyünk találunk egy régi bányát és onnan […]

• Júl 10
  • Nyári hónapok English version see below

Üdv ismét mindenkinek! Hát már eltelt pár hét mióta az utóbbi blogot megírtam. Közben voltam otthon, Magyarországon egy kis nyaralásra. Persze az otthon töltött napok csodásak voltak és végre a szervezetemet feltöltöttem otthoni zamatos gyümölcsökkel és ételekkel, sajnos nem sokat sportoltam. Kivéve ugyan az úszás, a Velencei-tóban, a Balatonban(ahol azért nem annyira úszásra alkalmas a […]

deerstar

• HGD

Halász Gáborné Deák Linda

10 000 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

Someone will be grateful!
  • jún 16
  • Június végi beszámoló-English version in the next 2 weeks

Nem igazán volt időm írni a maraton óta, mert elég sokminden történt velem, de most legalább lesz miről írni, és több képet is csatolhatok! 🙂 Tehát lezajlott a dublini maraton és másnap kedden edig elutaztam nyaralni, egyedül Tenerifére. Tenerife szigete vulkánikus hegyekből áll. Legmagasabb pontja az El Teide, 3718 méter és a mai napig máködő, […]

• jún 07
  • LD

Lovas Dávid

3 500 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

Mindent bele srácok! :)
  • jún 06
  • Maratoni futás

Nagyon köszönjük ismét a támogatásokat! Ahogy ígértem jelentkezem, egy elég sűrű és mozgalmas héten vagyok túl, de holnaptól kezdődik a jól megérdemelt pihenés(majd erről is beszámolok). A mai napon lezajlott a dublini VHI női minimaraton. Most eléggé el vannak fáradva a lábaim és biztos vagyok benne, hogy holnapra izomlázam is lesz. Na de kezdjük is […]

VGEA9078IMG_3783IMG_3784
  • jún 05
  • BE

Berecz Eva

• máj 31
  • KV

Kárpáti Veronika

10 000 Ft-tal támogatja Annapurna bátrai kampányát

Nagyon büszke vagyok rátok!
  • máj 29
  • A héten már másodjára English version see below

Eljött a szokásos vasárnapi beszámolóm ideje, de most annyiban lesz különleges, hogy alább angolul is írok egy pár sort, hogy azok az ismerőseink is bele tudjanak olvasni, akik nem beszélik ékes nyelvünket. Please see the English version below. 🙂 Szintén egy hosszú és tartalmas, mozgalmas héten vagyok túl, így vasárnap estére eléggé elfáradtam. Készülök a […]

• máj 27
  • TI

Törzsök Ildikó

• máj 25
  • Say Thank you in English

Thank you very much all of donations and supports from everyone! We are working on the blog and we will share our training programs in the future. Have a nice lovely day from Ireland 🙂 In Ireland the weather very good 26 degrees (summer already), sunny so perfect for the outside exercises. Yesterday I have […]

• máj 24

• máj 21
  • Heti beszámoló Írországból

4.0 km 00:30:00 457 kCal

Üdvözlet mindenkinek újra! Először is nagyon szeretném megköszönni mindenkinek a támogatásokat és megosztásokat mindkettőnk nevében! Annyira jó érzéssel töltött el, amikor elsőnek megláttam, hogy sikerült pénzt gyűjtenünk, szinte teljesen felvillanyozta a napomat az esős szürke időben. Hálás köszönet ezért mindenkinek! A hetem elég zsúfolt volt, a 7 napból 5 napot az edzőteremben töltöttem. Hétfőn este […]

poolbeg-lighthouseIMG_1797
  • máj 17
  • DDL

dr. Deák Liliána

- támogatja Annapurna bátrai kampányát

Hajrá Petiii! Deákok Forever! :)
  • máj 16

- támogatja Annapurna bátrai kampányát

Nagyon klasszak vagytok! Izgatottan varom, hogy nyomon kovethessem az utatokat. Sok szeretettel, Zsofi

XY

Hajrá! Lássatok világot! Vigyetek a Nepáliaknak ajándékot!
  • máj 15
  • Gál Éva Laura

Szuperek vagytok, hajrá-hajrá!
  • máj 14
  • Klári edzéseiről egy kis beszámoló

Heti szintfelmérő 13.0 km 01:02:00 0 kCal

Köszöntök mindenkit aki ellátogat blogoldalunkra és támogatásával segíti a Bátor Tábor bátrait! Szeretnék egy kis beszámolót írni magamról, az élet és sportolási stílusomról és a felkészülésemről az Annapurna-i túrára. Több mint két éve Írországban, Dublinban élek. Az itteni időjárásnak köszönhetően elég jól akklimatizálódtam és ezeknek a szélsőséges időjárási körülményeknek köszönhetően úgy gondolom, hogy készen állok […]