Fekete Zsóka & Lovász Barnabás

Lezárult

165 000 Ft Cél 150 000 Ft 110 %

Blogbejegyzések (8 )

Jégesőtől kezdve a napsütésig volt minden… no meg sok szintemelkedés!

Kubínska hoľa Spartan Super az Árvai-hegység gyönyörű természeti környezetében, Nyugati-Tátrára való kilátással... ? Jégesőtől kezdve, záporon keresztül a napsütésig volt minden... de a szervezők is gondoskodtak a frissítésről. Már az első pár km-en tóátúszás, sok vizes akadály, stb. ami hideg szélben hamar észhez téríti az embert, milyen versenyre is jött. Ennyi szintemelkedéssel ez egy igen komoly Super lett. Nehéz, emlékezetes küzdelem volt.

!!! – RÁD – !!! is szükségünk van, “EGYÜTT MINDEN AKADÁLYT LE TUDUNK GYŐZNI!”

!!! - RÁD - !!! is szükségünk van, mert 22 napja áll az adománygyűjtésünk 41%-on! :( 83.000 Ft csodálatos összeg, amiért végtelenül hálásak vagyunk! A kitűzött 200.000 Ft-hoz viszont hiányzik még 113.000 Ft. A nehézségek nem kerülnek el minket, de nem adjuk fel! Zsókának kedden becsípődött egy ideg a vállában, nagyon bíztunk benne, hogy rendbe jön a versenyig, de sajnos nincs olyan állapotban a válla, hogy egy Spartan Super futamot végigcsináljon, illetve zenészként nem kockáztathat további, komolyabb sérülést. Így holnap (szombat) 9:00-kor Barnabás sajnos egyedül áll ...

Normafa, Erzsébet-kilátó 11km [adománygy.: 41%]

Kedves Olvasó! Szerdai TRX edzés után, ma súlyos izomlázzal mentünk futni a Normafára. Erzsébet-kilátóról még mindig csodálatos a kilátás... :) Edzés végén ereszkedtünk a belváros irányába, hogy szoktassuk a lábunkat a súlyos lejtmenetekhez is, ami szintén extra terhelés a lábnak. Jót edzettünk, tartalmas 11km lett a vége. Szeretnénk nagyon szépen megköszönni az adományokat, eddig 83.000 Ft-ot gyűjtöttünk össze közösen a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására. 41%-on áll az adománygyűjtés. Adománygyűjtési célunk ...

OKT#14 : 16 km túra-futás [adománygy.: 37%]

Kedves Olvasó! Először is szeretnénk nagyon szépen megköszönni az adományokat, fantasztikusak vagytok! 75.000 Ft-ot gyűjtöttünk eddig össze a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására. 37%-on áll az adománygyűjtés. Tegnap végre volt időnk egy hosszabb edzésre, így az Országos Kéktúra 14. szakaszát [Rozália téglagyár - Virágos-nyereg - Hármashatár-hegy - Hűvösvölgy] teljesítettük. Pár eltévedéssel megspékelve a hivatalos 14,2 km-es távot, bő 16 km lett a vége. Túra-futásnak hívjuk, amikor futunk, ha bírunk és túrázunk, ahol ...

Terep félmaraton Várvölgyön a

Ma a III. Várvölgy Futáson vettem részt. Terep félmaratont futottam a "Támogatóimnak" ajánlva, hálám jeléül. :)   165.000 Ft-ot gyűjtöttünk össze a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására! Ez a Ti önzetlen segítségetek nélkül nem jöhetett volna létre. Ez sokat jelent nekem, nagyon köszönöm mindenkinek!   A mai táv bőven több is volt, mint 21,0975 km, de abszolút nem zavart. 15 km után már meg-megvicceltek az emelkedők, de nagyon jól, felszabadultan ment a futás, nagyon élveztem. [2:15-ön belül értem be ...

SR élménybeszámoló és köszönet Nektek!

Kedves Támogatóim és Mindenki, aki olvassa! Tényleg nem tudom, hol kezdjem, elég hosszú, izgalmas és csodálatos út vezetett ez idáig és még nincs vége... :) Nem fogom a kályhától kezdeni, mert akkor annál is hosszabb lenne, mint amennyire lesz... de akinek így is hosszú, nyugodtan tekerjen oda, amelyik rész érdekli. Adománygyűjtés Március 23-án lépett életbe a kampányom, kb. 3 héttel a verseny előtt. Ennyi idő alatt sikerült 126.000 Ft-ot összegyűjtenünk, amiért leírhatatlanul hálás vagyok Nektek! Ezt kaptuk ma e-mailben: " A hétvégén összesen 6-an sprinteltetek lilában, és ...

Húsvéti 32 km emelkedőkkel, videóval, …

Sziasztok! :) Húsvétkor végre volt alkalmam kicsit "megkínozni" magam izgalmas szintekkel is: Szombaton Csobánc várához küzdöttem fel magam 2x, amiről itt [ https://www.facebook.com/LovaszBarnabasS/videos/1620744964648141/ ] láthattok egy videót. 2 héttel a nagykanizsai Spartan Race [ami a gyűjtésem vége] előtt, úgy gondoltam, ideje egy igazán spártai edzésnek. Esőben, csuromvizesen Tapolca - Csobánc vára - Tapolca - Csobánc vára - Tapolca (kb 24 km), 2 x 30 burpee-vel fűszerezve. A végén már égett a lábam, fájt mindenem, de arra gondoltam, hogy ez mind semmi azokhoz a harcokhoz ...

“Together we can overcome any obstacle” – Edzésről

Kedves Olvasó! Lelkesen készülök a 2 versenyre [lsd. bemutatkozásnál] különböző edzésekkel, már nagyon várom! Szeretem a verseny előtti pár hét izgatottságát (néha félelmét). :) Felkészülésem ezúttal főleg terepfutásból, különböző köredzésekből (nagy %-ban saját testsúlyos gyakorlatokkal), burpee-zésből (fekvőtámasz bakkal) és TRX edzésekből áll. Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem jazz tanszakán tanulok még, tanítok is emellett, így nem egyszerű időt és energiát szakítani az edzésekre, de nagyon igyekszem. Hétvégente tudok ott futni, ahol igazán szeretek; Természetben őzekkel és ...

Hírlevél

Iratkozz fel, ne maradj le az Élménykülönítmény és a Bátor Tábor híreiről! Nem spamelünk, mégis mindent megtudhatsz közösségi programjainkról, edzéseinkről, versenyekről és arról, adománygyűjtéseddel hogyan változtatod meg súlyosan beteg gyerekek életét!