!!! - RÁD - !!! is szükségünk van, "EGYÜTT MINDEN AKADÁLYT LE TUDUNK GYŐZNI!”

!!! - RÁD - !!! is szükségünk van, mert 22 napja áll az adománygyűjtésünk 41%-on! :( 83.000 Ft csodálatos összeg, amiért végtelenül hálásak vagyunk! A kitűzött 200.000 Ft-hoz viszont hiányzik még 113.000 Ft. A nehézségek nem kerülnek el minket, de nem adjuk fel! Zsókának kedden becsípődött egy ideg a vállában, nagyon bíztunk benne, hogy rendbe jön a versenyig, de sajnos nincs olyan állapotban a válla, hogy egy Spartan Super futamot végigcsináljon, illetve zenészként nem kockáztathat további, komolyabb sérülést. Így holnap (szombat) 9:00-kor Barnabás sajnos egyedül áll rajthoz. Kérünk, támogasd te is „kampányunkat”! „TOGETHER WE CAN OVERCOME ANY OBSTACLE.” „ EGYÜTT MINDEN AKADÁLYT LE TUDUNK GYŐZNI!” <3 Most nem szaporítjuk tovább a szót, mert pár óra múlva kemény erőpróba veszi kezdetét... Köszönettel: Zsóka és Barnabás

More blog posts

Jégesőtől kezdve a napsütésig volt minden… no meg sok szintemelkedés!

Kubínska hoľa Spartan Super az Árvai-hegység gyönyörű természeti környezetében, Nyugati-Tátrára való kilátással... ? Jégesőtől kezdve, záporon keresztül a napsütésig volt minden... de a szervezők is gondoskodtak a frissítésről. Már az első pár km-en tóátúszás, sok vizes akadály, stb. ami hideg szélben hamar észhez téríti az embert, milyen versenyre is jött. Ennyi szintemelkedéssel ez egy igen komoly Super lett. Nehéz, emlékezetes küzdelem volt.

Normafa, Erzsébet-kilátó 11km [adománygy.: 41%]

Kedves Olvasó! Szerdai TRX edzés után, ma súlyos izomlázzal mentünk futni a Normafára. Erzsébet-kilátóról még mindig csodálatos a kilátás... :) Edzés végén ereszkedtünk a belváros irányába, hogy szoktassuk a lábunkat a súlyos lejtmenetekhez is, ami szintén extra terhelés a lábnak. Jót edzettünk, tartalmas 11km lett a vége. Szeretnénk nagyon szépen megköszönni az adományokat, eddig 83.000 Ft-ot gyűjtöttünk össze közösen a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására. 41%-on áll az adománygyűjtés. Adománygyűjtési célunk ...

OKT#14 : 16 km túra-futás [adománygy.: 37%]

Kedves Olvasó! Először is szeretnénk nagyon szépen megköszönni az adományokat, fantasztikusak vagytok! 75.000 Ft-ot gyűjtöttünk eddig össze a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására. 37%-on áll az adománygyűjtés. Tegnap végre volt időnk egy hosszabb edzésre, így az Országos Kéktúra 14. szakaszát [Rozália téglagyár - Virágos-nyereg - Hármashatár-hegy - Hűvösvölgy] teljesítettük. Pár eltévedéssel megspékelve a hivatalos 14,2 km-es távot, bő 16 km lett a vége. Túra-futásnak hívjuk, amikor futunk, ha bírunk és túrázunk, ahol ...