Húsvéti 32 km emelkedőkkel, videóval, ...

Sziasztok! :) Húsvétkor végre volt alkalmam kicsit "megkínozni" magam izgalmas szintekkel is: Szombaton Csobánc várához küzdöttem fel magam 2x, amiről itt [ https://www.facebook.com/LovaszBarnabasS/videos/1620744964648141/ ] láthattok egy videót. 2 héttel a nagykanizsai Spartan Race [ami a gyűjtésem vége] előtt, úgy gondoltam, ideje egy igazán spártai edzésnek. Esőben, csuromvizesen Tapolca - Csobánc vára - Tapolca - Csobánc vára - Tapolca (kb 24 km), 2 x 30 burpee-vel fűszerezve. A végén már égett a lábam, fájt mindenem, de arra gondoltam, hogy ez mind semmi azokhoz a harcokhoz képest, amit azok vívnak, akiknek most gyűjtök... Hétfőn pedig a balatonedericsi XXVII. Húsvéti Locsolófutáson (kb 8 km) futottam. Az volt a célom, hogy jöjjön bármilyen emelkedő, pörögjenek a lábaim, ne úgy, mint szombaton. Sikerült is (csak az 1 frissítőpontnál álltam meg). Gyönyörű időnk volt csodálatos balatoni panorámával és végre újra együtt futhattam a Tapolcai Trappoló(k)társaimmal. Jó kis levezetése volt a szombatinak. Április 14-én 7:30-kor rajtolok a Nagykanizsa Spartan Sprint "age group" kategóriájában, 16:45-kor pedig a Nagykanizsa Spartan Jótékonysági Sprinten. Köszönöm szépen még egyszer az adományaitokat a Bátrak nevében is! Nagyszerűek vagytok! :) Kérlek, ha Te is tudsz, szeretnél segíteni, ne halogasd már sokáig, mert már nem sok van vissza a versenyekig! Köszönettel: Lovász Barnabás

More blog posts

Jégesőtől kezdve a napsütésig volt minden… no meg sok szintemelkedés!

Kubínska hoľa Spartan Super az Árvai-hegység gyönyörű természeti környezetében, Nyugati-Tátrára való kilátással... ? Jégesőtől kezdve, záporon keresztül a napsütésig volt minden... de a szervezők is gondoskodtak a frissítésről. Már az első pár km-en tóátúszás, sok vizes akadály, stb. ami hideg szélben hamar észhez téríti az embert, milyen versenyre is jött. Ennyi szintemelkedéssel ez egy igen komoly Super lett. Nehéz, emlékezetes küzdelem volt.

!!! – RÁD – !!! is szükségünk van, “EGYÜTT MINDEN AKADÁLYT LE TUDUNK GYŐZNI!”

!!! - RÁD - !!! is szükségünk van, mert 22 napja áll az adománygyűjtésünk 41%-on! :( 83.000 Ft csodálatos összeg, amiért végtelenül hálásak vagyunk! A kitűzött 200.000 Ft-hoz viszont hiányzik még 113.000 Ft. A nehézségek nem kerülnek el minket, de nem adjuk fel! Zsókának kedden becsípődött egy ideg a vállában, nagyon bíztunk benne, hogy rendbe jön a versenyig, de sajnos nincs olyan állapotban a válla, hogy egy Spartan Super futamot végigcsináljon, illetve zenészként nem kockáztathat további, komolyabb sérülést. Így holnap (szombat) 9:00-kor Barnabás sajnos egyedül áll ...

Normafa, Erzsébet-kilátó 11km [adománygy.: 41%]

Kedves Olvasó! Szerdai TRX edzés után, ma súlyos izomlázzal mentünk futni a Normafára. Erzsébet-kilátóról még mindig csodálatos a kilátás... :) Edzés végén ereszkedtünk a belváros irányába, hogy szoktassuk a lábunkat a súlyos lejtmenetekhez is, ami szintén extra terhelés a lábnak. Jót edzettünk, tartalmas 11km lett a vége. Szeretnénk nagyon szépen megköszönni az adományokat, eddig 83.000 Ft-ot gyűjtöttünk össze közösen a Bátor Tábor daganatos és krónikus betegségben szenvedő fiatal Harcosainak élményterápiás gyógyulására. 41%-on áll az adománygyűjtés. Adománygyűjtési célunk ...