A felkészülés elkezdődött English version see below

A legutóbbi blogposztom óta elég sok minden történt. A poszt utáni napon ellátogattam a Wicklow-hegység Nemzeti Parkba, a Glendalough lake-hez egy barátnőmmel. A túrabakancsom mindig a kocsim csomagtartójában van, így rögtön fel is kaptam és nekiláttunk a túrának. Ezen a helyen két nagyobb tó is elhelyezkedik, ha pedig továbbmegyünk találunk egy régi bányát és onnan pedig fel lehet menni a hegy tetejére. A táj káprázatos, teljes a csönd és a nyugalom, a szél fúj, de nagyon kellemes amikor a felfelé menetben kifulladnánk. A hegyikecskék a hegy oldalában legelnek a vízesések pedig zubognak. A túra 10,5 kilométer volt, úgy gondolom, hogy elég jó bemelegítés az Annapurna körútra. Az azt követő napoktól kezdve a szokásos edzéseken veszek részt, mint általában, de annyiban változott a helyzet, hogy nagyjából mindenhova gyalog járok. :) Ahol lakom minden elég közel van mindenféle bevásárlási lehetőségekhez, így nem ülök autóba, mert akkor nem kell parkolást fizetni, így a kellemest a hasznossal összekötöm. A munkahelyem, ahol dolgozom 4 kilométerre van háztól házig, így napi 8 kilométert sétálok (szerencsére jó az idő, remélem egy darabig így is marad). Ha esetleg be kell mennem a városközpontba akkor is gyalog megyek, mert itt a közlekedés nem a legjobb, sokszor gyalog gyorsabb az ember, mintha buszra várna és még egészséges is. Jövőhéten utazom Péterhez Varsóba és meghódítjuk a Tátrát. Már nagyon várom! A héten megvásárolom a hátizsákomat és a Tátrán fogom elsőnek kipróbálni milyen úgy igazából hegyet mászni! :) Már nagyon várom! A következő blogposztban beszámolok a lengyelországi élménytúráról is! Továbbra is nagyon köszönjük a támogatásokat a Bátor Tábor bátrai számára! Nemsokára eljön az utazás ideje, már csak 3 hónap! :) Since my last blog post lot of things are happened with me. My last trekking trip I went to Glendalough in Co. Wicklow. This place is so amazing in the Wicklow Mountain National Park. There is a valley with 2 lakes where they came from the mountains. I always park close to the Upper Lake and I have started the trekking trip from there again. I went there with my friend and we have walked 10.5 kilometer on that day. I could prepare myself in my trekking boots and I really enjoyed the long walk. I was so tired at the end but what I have seen has given me pleased. The mountains and the nature there are beautiful, the waterfalls rushing from the mountain towards the lakes and you can find and old mine there. The goats in the hillside are eating the green grass. So natural, calm and blessed place. In the past weeks I usually went to the gym the same classes what I use to do. What is changed in my life I go everywhere by walk. When I had something to do in the city center I went by walk because the traffic is horrible and the parking ticket prices are expensive. So I have connected the useful with the good and I walk to everywhere. I work 4 kilometer from my home so I walk 8 kilometers on that days when I work. I think this is good training for my legs. The next week I going to Warsaw to visit my brother and we going to trekking to the Tatra Mountains 2 days. This will be the first trip when I going to try my new rucksack. I really excited. :) Also thank you very much all of support and donations for us and for the children in the Bator Tabor! We are almost there, just 3 months! See you soon :)

További blogbejegyzéseim

Élménybeszámoló English Version see below

Már két hete, hogy visszaértünk Nepálból. A pár hetes pihenő után elég sok tennivalóm akadt, így végül most sikerül megírnom a kisebb élménybeszámolót és köszönő üzenetet mindenkinek! Tehát megcsináltuk! 15 nap alatt végigmentünk az Annapurna Circuit-on, érintve a világ legmagasabb "átjáróját" az Thorang-La Pass-t, ami 5416 méter magas és felmentünk a 4130 méter magasban lévő Annapurna alaptáborba is! Na jó, annyi "csalás" volt az úton, hogy Muktinath-tól Tatopani-ig dzsippel(kb. 6-7 óra volt), utána pedig busszal utaztunk, de körbejártuk az egész területet! Gyönyörű helyeken ...

Megcsináltuk! (We did it!)

Örömmel jelentem, hogy november 7-én, 12:35-kor elértük a Thorong-La Pass-t, evvel feljutva 5416m-re. Továbbá 12-én, feljutottunk az Annapurna Alaptáborba is, 4130m-re. Nagyon szép, 15 napon keresztül tartó hegyi túrázásban volt részünk, összesen 202km-t gyalogoltunk, és többszöri hegyeket másztunk meg. Végig szép, napos időnk volt, és kisebb náthát leszámítva, eseménymentesen zajlott minden napunk. Tegnap előtt haza is értünk ázsiai utunkról egy hosszú, 40 órás út után. KÖSZÖNJÜK, hogy támogattatok és velünk voltatok lélekben és nyomon követtétek utunkat! :)   I'm ...

Bepakolva?! Already packed?!

És eljött az utolsó blogom ideje is, na jó, csak az Annapurna Circuit előtti utolsó blogom! :) Igen, és készen állok, be vagyok pakolva, tegnap este minden benne volt a túratáskámba, ami szükséges és bepakoltam Londonba is, mert előtte két napot ott fogok tölteni. Sajnos a hétvégén a #StormBrian miatt itt Írországban eléggé szeles, viharos esős idő volt, tehát amit terveztem túra szombatra sajnos elmaradt! Valószínűleg csak a jövő évben(tavasszal) megyek arrafelé, de talán nem is baj. Azért az edzőterembe lementem edzeni, ami mostanában abból áll, hogy a futógépen az ún. "Rolling ...