Tekerd Jobbra a Hankookkal! Blogbejegyzések

Hosszú távon is energikusan

Gyűlnek a kilométerek, örömmel látjuk, hogy egyre többen regisztráltok a Hankook kerékpáros akciójára. Minden egyes „Tekerd Jobbra!” kilométer a Bátor Tábor kis lakói számára felajánlott adománnyá változik, így már egy kisebb távval is segíthettek. A tekerés közben viszont magatokra is figyeljetek!

Szervezetünknek a hosszabb távú kerékpározás során a szokottnál több energiára van szüksége, ezért a megfelelő energiapótlás is fontos. Fogadjátok meg Nigel Mitchell, a British Cycling kerékpáros csapat vezető táplálkozási szakértője tanácsait a sportos táplálkozás aranyszabályairól.

  1. Ne várjátok meg, amíg megszomjaztok! Sportolás közben óránként kb. egy liternyi folyadékra van szükségetek.
  2. A fokozott izzadás miatt nagyobb mennyiségben veszítetek nátriumot és káliumot, ezért a kerékpározás közben javasolt a sportitalok fogyasztása. Azokkal gyorsabban és hatékonyabban pótolhatjátok a szükséges ásványi anyagokat, miközben a bennük lévő szénhidrátok létfontosságú energiaforrásként is szolgálnak.
  3. Ne feledkezzetek meg a tartalmas táplálkozásról sem, hiszen csak így tudjátok biztosítani a stabil vércukorszintet és a testmozgáshoz szükséges energiát.
  4. Bár alapvetően szénhidrátból nyerjük az erőtartalékot, az étkezéseknél sem szabad elhanyagolni a fehérjéket és az esszenciális zsírsavakat, hiszen ezek is érintettek az energiatermelésben és a vérben történő oxigénszállításban.

Pattanjatok bringára, és tekerjétek a Hankookkal közösen!



Tekerd Jobbra a Hankookkal!

Tekerd Jobbra a Hankookkal!
biciklizés
Támogass!