Klári edzéseiről egy kis beszámoló

Köszöntök mindenkit aki ellátogat blogoldalunkra és támogatásával segíti a Bátor Tábor bátrait! Szeretnék egy kis beszámolót írni magamról, az élet és sportolási stílusomról és a felkészülésemről az Annapurna-i túrára. Több mint két éve Írországban, Dublinban élek. Az itteni időjárásnak köszönhetően elég jól akklimatizálódtam és ezeknek a szélsőséges időjárási körülményeknek köszönhetően úgy gondolom, hogy készen állok bejárni a Himalájákat. Itt minden nap napjában többször változik az idő. Szeles, esős, napos utána megint szél, eső, nap és így tovább. Minden egyes nap lejárok edzőterembe vagy a hétvégéken túrázok. A bemutatkozó blogban nincsen leírva, de június 5-én lesz a dublini minimaraton ahol én is részt veszek! Ez egy 10 kilométeres táv és én minden erőmmel megpróbálom a legrövidebb időn belül lefutni. Erről a későbbiekben majd írok beszámolót, hogy sikerült. Tehát az edzéseimről. Elég sokrétű érdekelődési köröm van az edzésekhez. Járok pilates órára, zumba órára, body X fit-re és body pump-ra illetve úszok, futok és pihenésnek pedig szaunázok. A pilates óra tökéletes az izmaim nyújtására és nem csak testileg, hanem mentálisan is megnyugtat, utána mindig nagyon jó aludni. A zumba óra felráz, táncos óra, de kemény guggolásokkal és ugrálásokkal, tehát bőven izomzatot is építünk vele. A body X fit és a body pump súlyzós edzések egy kis kardióval vegyítve így garantált az izomláz másnapra. A bemelegítésemet, amikor gépekkel dolgozom az edzőteremben mindig futással kezdem, általában 2 kilométert futok bemelegítésnek, de ha szabadban futok(mert erre is kerítek sort) akkor 4-7 kilométereket szoktam futni. Igen, ez még kicsit messze van a minimaratoni távtól, de igyekszem valamikor egy próba kört lefutni. Az úszást általában az edzésem végén szoktam levezetésnek és lazításnak, nagyon jól esik a fáradt izmoknak a hűsítő víz. Hétvégéken általában túrázok a közeli hegyekben, vannak nagyon szép részek, de sajnos itt Dublin környékén a legmagasabb hely is 950 méter magas(még nem másztam meg de az elkövetkezendő hétvégéken tervben van). Egyébként Írország legmagasabb hegye 1200 méteres, így már nagyon várom az augusztusi vakációmat Lengyelországba, ahol Péterrel megmásszuk a Tátrát! :) A kép Dublinban készült Fairy Castle, a hely csodás és gyönyörű a kilátás a Wicklow-hegység-re és Nemzeti parkjára illetve a dublini öbölre!

More blog posts

Élménybeszámoló English Version see below

Már két hete, hogy visszaértünk Nepálból. A pár hetes pihenő után elég sok tennivalóm akadt, így végül most sikerül megírnom a kisebb élménybeszámolót és köszönő üzenetet mindenkinek! Tehát megcsináltuk! 15 nap alatt végigmentünk az Annapurna Circuit-on, érintve a világ legmagasabb "átjáróját" az Thorang-La Pass-t, ami 5416 méter magas és felmentünk a 4130 méter magasban lévő Annapurna alaptáborba is! Na jó, annyi "csalás" volt az úton, hogy Muktinath-tól Tatopani-ig dzsippel(kb. 6-7 óra volt), utána pedig busszal utaztunk, de körbejártuk az egész területet! Gyönyörű helyeken ...

Megcsináltuk! (We did it!)

Örömmel jelentem, hogy november 7-én, 12:35-kor elértük a Thorong-La Pass-t, evvel feljutva 5416m-re. Továbbá 12-én, feljutottunk az Annapurna Alaptáborba is, 4130m-re. Nagyon szép, 15 napon keresztül tartó hegyi túrázásban volt részünk, összesen 202km-t gyalogoltunk, és többszöri hegyeket másztunk meg. Végig szép, napos időnk volt, és kisebb náthát leszámítva, eseménymentesen zajlott minden napunk. Tegnap előtt haza is értünk ázsiai utunkról egy hosszú, 40 órás út után. KÖSZÖNJÜK, hogy támogattatok és velünk voltatok lélekben és nyomon követtétek utunkat! :)   I'm ...

Bepakolva?! Already packed?!

És eljött az utolsó blogom ideje is, na jó, csak az Annapurna Circuit előtti utolsó blogom! :) Igen, és készen állok, be vagyok pakolva, tegnap este minden benne volt a túratáskámba, ami szükséges és bepakoltam Londonba is, mert előtte két napot ott fogok tölteni. Sajnos a hétvégén a #StormBrian miatt itt Írországban eléggé szeles, viharos esős idő volt, tehát amit terveztem túra szombatra sajnos elmaradt! Valószínűleg csak a jövő évben(tavasszal) megyek arrafelé, de talán nem is baj. Azért az edzőterembe lementem edzeni, ami mostanában abból áll, hogy a futógépen az ún. "Rolling ...