Június végi beszámoló-English version in the next 2 weeks

Nem igazán volt időm írni a maraton óta, mert elég sokminden történt velem, de most legalább lesz miről írni, és több képet is csatolhatok! :) Tehát lezajlott a dublini maraton és másnap kedden edig elutaztam nyaralni, egyedül Tenerifére. Tenerife szigete vulkánikus hegyekből áll. Legmagasabb pontja az El Teide, 3718 méter és a mai napig máködő, de "szunnyadó" vulkán, a legutóbbi kitörése vagy 100 évvel ezelőtt volt, de a hegytetőn (ameddig lehetett felmenni) onnan látszott, hogy füstölög! Elég félelmetes volt így, de mégis izgalmas! A Parqua Nacional del Teide, mert így hívják spanyolul hegyszomszédjaival egy központi vulkántömböt alkot és a világörökség részeként tartják számon. Hát nem is csodálkozom, mert a helyen bárhova csak néz az ember elámul, a terület gyönyörű, ámulatba ejtő és nem tudod eldönteni, hogy ez valóságos-e! Mivel kedden este érkeztem meg, elhatároztam, hogy másnap akkor felveszem a túrabakancsomat és bejárom a szigetet, illetve a nemzeti parkot. Persze nagyrészt autóval közlekedtem, de megáltam több helyen is, és tettem kisebb kitérőket, mielőtt a Base Del Teide alaptáborához elértem. Az első megállóm az El Portillo volt, ahol kisebb sétát tettem, a második ami hosszabb, körülbelül 1 órás séta volt ( 30 fokban, 2000 méter magasan, túrabakancsban) Montana Blanca felé, illetve a következő megálló pedig a Base del Teide 2250 méteres alaptábora, és séta a felvonóig. A felvonó pár perc alatt felvitt az El Teide csúcsához! A kilátás eszméletlenül gyönyörű volt, persze meleg volt, de hősiesen álltam a próbát a hegytetőn a vulkánikus kövek között szegélyezett útvonalon! Sajnos a vulkán tetejére nem szabadott felmenni, pedig azt is szívesen megnéztem volna. Egyébként aki nem a felvonóval szeretné feltérképezni a hegyet a túra felfelé 4 és lefelé is 4 óra (tervezem a jövőben, hogy elmegyek autó nélkül is). Az egész napos túra után persze irány a tengerpart, vacsora és haza. Aznap összesen 10.8 kilométert sétáltam túrabakancsban! Másnap szintén sokat, majdnem 7 kilométert sétáltam, gyönyörű helyeken, de persze strandpapucsban! :) A pénteki napomon már kicsit lazítottam, és a hétvégén is pihentem, mert úgy voltam bele hétfőtől ismét belevágok az edzésbe. Hát így is tettem, hétfőn este megtörtént a szokásos pilates óra, kedd óta csak zumbára járok, de egyre nagyobb az izomlázam, most is egy ilyen óra után vagyok! Holnap és holnapután, stő hétfőn és kedden is megyek, mert kedden délután utazom Magyarországra, és nem tudom, hogy ott mennyi időm lesz, de egy esti futás nem maradhat ki! Tudom az előző blogban is ígértem, hogy lesz angol nyelven, de ezt a legközelebbi blogban teszem meg! Továbbra is nagyon köszönjük mindenkinek a támogatását és szurkolását, illetve a felajánlott összegeket a Bátor Tábor kis bátrai számára!

További blogbejegyzéseim

Élménybeszámoló English Version see below

Már két hete, hogy visszaértünk Nepálból. A pár hetes pihenő után elég sok tennivalóm akadt, így végül most sikerül megírnom a kisebb élménybeszámolót és köszönő üzenetet mindenkinek! Tehát megcsináltuk! 15 nap alatt végigmentünk az Annapurna Circuit-on, érintve a világ legmagasabb "átjáróját" az Thorang-La Pass-t, ami 5416 méter magas és felmentünk a 4130 méter magasban lévő Annapurna alaptáborba is! Na jó, annyi "csalás" volt az úton, hogy Muktinath-tól Tatopani-ig dzsippel(kb. 6-7 óra volt), utána pedig busszal utaztunk, de körbejártuk az egész területet! Gyönyörű helyeken ...

Megcsináltuk! (We did it!)

Örömmel jelentem, hogy november 7-én, 12:35-kor elértük a Thorong-La Pass-t, evvel feljutva 5416m-re. Továbbá 12-én, feljutottunk az Annapurna Alaptáborba is, 4130m-re. Nagyon szép, 15 napon keresztül tartó hegyi túrázásban volt részünk, összesen 202km-t gyalogoltunk, és többszöri hegyeket másztunk meg. Végig szép, napos időnk volt, és kisebb náthát leszámítva, eseménymentesen zajlott minden napunk. Tegnap előtt haza is értünk ázsiai utunkról egy hosszú, 40 órás út után. KÖSZÖNJÜK, hogy támogattatok és velünk voltatok lélekben és nyomon követtétek utunkat! :)   I'm ...

Bepakolva?! Already packed?!

És eljött az utolsó blogom ideje is, na jó, csak az Annapurna Circuit előtti utolsó blogom! :) Igen, és készen állok, be vagyok pakolva, tegnap este minden benne volt a túratáskámba, ami szükséges és bepakoltam Londonba is, mert előtte két napot ott fogok tölteni. Sajnos a hétvégén a #StormBrian miatt itt Írországban eléggé szeles, viharos esős idő volt, tehát amit terveztem túra szombatra sajnos elmaradt! Valószínűleg csak a jövő évben(tavasszal) megyek arrafelé, de talán nem is baj. Azért az edzőterembe lementem edzeni, ami mostanában abból áll, hogy a futógépen az ún. "Rolling ...