Sziasztok. Szeretnenk par szoban megosztani eddigi tapasztalatainkat, hatha segit valakinek felepiteni a programjat. Mi eloszor 2015 szeptembereben hallottunk az Elmenykulonitmenyrol es a Bator Taborrol ismeroseinktol, es azota osszesen 5 kampanyban vettunk/veszunk reszt Andreaval, ebbol 4 egyeni es egy ceges (a cegesben is koordinacios szerepem volt) a kovetkezok szerint 2015 oktober – Rock Rabbit Del Afrika, 150.000 cel, 156 % eredmeny 2015 november – 42nd RAC City Lodge 32 km, Tough One, 200.000 cel, 101 % eredmeny 2016 – eves kampany, 200.000 cel, 164 % eredmeny 2016 – SPAR Maraton, ceges, 800.000 cel, 110 % eredmeny 2017 – eves kampany, eredetileg 200.00, jelenleg 300.000 cel, 83 % - folyamatban Ez alatt az ido alatt, a nagy budapesti versenyeken kivul (pl. Budapest Night Run, Vivicitta, Wizz Air, SPAR Maraton) sikerult a lila polot eljuttani tobb Del Afrikai helyszinre is, pl. Joghannesburg, Pretoria, Hennops River, Segwati, Vereenigen, Cradle of Humankind, Magaliesberg illetve itthon is tobb mint 25 kisebb/nagyobb versenyre is, legutobb eppen Notincsre, es remeljuk iden meg tobb helyszinnel fog gazdagodni a lista. Mi a kulonbseg a project alapu es az eves program kozott? A project alapu programnal, viszonylag rovid ido alatt, mondjuk 1 vagy 2 honap, fokuszalt modon erdemes a kampanyt felepiteni, celszeru ha vannak csoportok akiket megcelzunk, es ehhez valasztjuk a modszert – email, beszelgetes, valami program pl sutemeny vasar, kutyu vasar. A program meglehetosen intenziv, valoszinuleg sok ismetlessel, emlekeztetovel tarkitott Az eves kampanynal tobb ido van tervezni,, tobb fele modszert lehet valtogatni, lehetnek pihenosebb es intenzivebb periodusok, csoportonkent lehet idoziteni, nagyobb esemenyekhez lehet kotni, illetve szet lehet oket huzni, adott idoszakon belul a terheles alacsonyabb, viszont folyamatos tervezest es kivitelezest igenyel. Milyen modszereket hasznaltunk? Elso kampany foleg eMailekre alapult, kisebb csoportoknak kuldott eMail, majd ezek kovetese, ismetlese. Szinten hasznaltunk Facebook postot is. Masodik kampany, miutan ez nagyon kozel volt, foleg programra alapult, torta es suti vasar, hasznalt dolgok vasara es specialisan a mi Del Afrikai tavozasunkkal kapcsolatos programokra. Ez egy nagyon specialis es intenziv kampany volt. Harmadik es egyben az elso eves kampany vegyes volt, szinten csoportos eMail, szemelyes beszelgetes es valamennyire a Facebook post + itt mar probaltunk csoport programot is eleg jo eredmennyel. A Ceges kampany direkt post ismerosoknek, ezen felul uj modszerkent csoportos esemenyeken valo megjelenes, ezek szerves reszeve tett kampany A jelenlegi kampany reszben hasonlo, a fo kulonbseg, hogy nem hasznaljuk ami nem mukodott, a tapasztalatok alapjan sokkal szemelyesebb, azaz minden uzenet nevre szolo, lehetoleg elozetes beszelgetes utan, arra hivatkozva, majd szinten szemelyes talalkozokon ezek megerositese. A csoportos programokra is fokuszalunk, egy mar megvolt, egy nagyobb hamarosan jon. Kutyu eladas is van benne es suti vasar is a program resze lesz. Mi mukodik, mi nem Ami nagyon jol mukodik az a programok, foleg a suti vasar, kutyu vasar – ezek nagyon hatekonyak, az emberek szeretnek valamit kapni is direkt uzenetek, szemelyes vagy szemelyre szabott uzenetek – 30 – 40 % valaszt lehet elerni, ki lehet egesziteni kis ’ajandekkal’, pl. fenykep + szemelyes koszonettel valamilyen verseny, vetelkedo, pl. tombola, ahol van nyeremeny, valami jatek vagy verseny fontos, hogy a celt is jol megmutassuk, kell a szemelyes bizalom hogy az adomany jo helyre kerul Ami nem nagyon mukodik persely – csak ha kampanyhoz kotjuk, egyebkent minimalis az eredmeny facebook – sok like de tamogatas nagyon minimalis csoportos uzenetek – 10 % alatti valasz, mindenki a masikra var
Bár még van 40 nap az évből, mégis csak közeledik az év vége, és ilyenkor talán illik egy kicsit visszanézni, összegezni a történteket, levonni tanúlságokat a jövőre nézve. Ami a célokat illeti, sikerült megvalósítani, azaz: 1, Lefutni 2018 kmt - még egy kicsi hátra van, de már célegyenesben 2, Adománygyújtés - eredeti cél 250.000 ft volt, ennek már több mint háromszorosa gyűlt össze, nagy köszönet minden támogatónknak 2, Elvinni a lila pólót legalább 25 versenyre - közel 40 lesz a vége, 3, Elkerülni a sérüléseket - kopogom a fán, a hátsérülést sikerül kézben tartani, ...
Picit összefoglalnánk mi is történt az elmúlt pár hónapban, hol is állunk. Idei tervünk alapvetően az volt, hogy lefussuk a 2018 km-t, és hogy legalább 25 versenyen mutassuk be a lila pólót, ezek között egyre több legyen a terepfutás. A programot és a tervet erősen befolyásolta, hogy 2017 közepén ’belefutottam’ egy kellemetlen hátsérülésbe, ezért teljesen át kellett gondolni a terveket és az edzésmódszert, gerinctorna, gyógytorna, gyógymasszázs és egyéb apróbb és nagyobb változtatások segítségével, minőségre koncentrálva folytatni a futást. Természetesen nem álltunk meg, és ha ...
Akkor hivatalosan is belevágunk, immár harmadszor hogy lefussunk az évszámnak megfelelő (vagy kicsit több) kilométert és mindet a Bátor Tábor táborozóinak dedikáljuk. Sok tapasztalattal lettünk gazdagabbak az elmúlt három évben, mind a futás mind az adomány gyűjtés terén, reméljük sikerül ezeket idén hasznosítani. Ezúton is köszönjük a rengeteg támogatást, biztatást és segítséget, nélkületek nem jutottunk volna idáig. We are formally kicking off in the third consecutive year the plan to run at least 2018 kilometers in 2018 and dedicating all of them for the brave children of Bátor ...